Never look back!

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Emma - 1 november 2011 20:42

Am i really this.. boring?

Well, i guess i am..


jag och mamma tog en promenad upp till torsan ikv, hon och jag har olika syn punkter på att gå snabbt, och sakta.. haha! Väl där köpte v i lite nödigheter, däribland lampor, eftersom att jag haft det mörkt på rummet i typ 3 veckor så kändes det väldigt underbart att få lite ljust igen.. nu slipper jag leva på min ficklampa xD hahahah. 

Sen så städade jag, så mamma sa att om jag och brorsan städade på våra rum så skulle hon dammsuga och torka våra golv :D fett med snällt!

Måste också dammtorka men det orkar jag inte.. det tar vi till jul! 

Det värsta kan man ändå få bort! :D

mohahahha. 


 

Av Emma - 1 november 2011 16:25

Blev inte som dagen var tänkt men jag hade kul! 

Jag for som sagt in till energihuset och betalade, sen så träffade jag Linus, träffade även några andra kompisar som jag snackade med. Jag och linus gick och fikade och kollade sen på kläder.

Blev lite förvånad då jag provade en klänning i storlek Small, och jag kunde inte ha den :o den va för stor! :o

Shit.. 

Fick skjuts hem och nu får jag se vad kvällen har att bjuda på, ska nog även kolla kläder för morgondagens festligheter :) 

Av Emma - 1 november 2011 12:52

Drar till stan en snabbis för att betala gymmet. 

tror jag ska fara hem direkt efter, har liksom ändå inget där att göra så :p 

Av Emma - 1 november 2011 01:29

Should i do it for me?

But i kind of like it here.. at least i do it sometimes.. 

but is that enough to stay.. i mean come on! 

well.. i guess i have to decide all by my self.

Ovido - Quiz & Flashcards