Never look back!

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Emma - 7 november 2011 21:28

Tävling på gång igen.. sitter och funderar på om jag ska fara eller inte..

Det är den 19 november, i sthm. Delar buss me andra klubbar härifrån norrland. 

Är inte riktigt säker på om jag ska fara eller inte, väldigt tveksamt faktiskt! 

Skrev upp mig idag men sa att jag var osäker och skulle komma med ett riktigt besked på onsdag.


Nu blire dusch!! och nånting att äta :D 

Om vi har något jag vill ha det vill säga. 

Av Emma - 7 november 2011 14:51

Känns bra att man lyckas få sin lärare att sluta efter ca 3-4 månader.. eller? 


Blir träning ikv har jag tänkt mig, om inte smärtan tar över mig igen.. hoppas inte det eftersom att jag hade ont imorse! :p hehe. 

Har faktiskt inget att skriva så vi höres tills jag har nåt att skriva om som kan vara värt att läsa,, :p 

Ovido - Quiz & Flashcards