Never look back!

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Emma - 14 november 2011 22:18

När jag hade ätit min middag aå gick jag upp och kollade på grey's anatomy, och efter det somnade jag..

Sov till typ halv tio då jag klev upp för att duscha, och om jag har tur nu så kan jag ändå komma att somna i lagom tid.. Men sån tur brukar jag aldrig ha.

Har även fått hem fakturan på min ziperall som jag beställt med student mössan, enda problemet med det är att jag hade avbeställt den :o så jag får se hur jag gör med den. har inte riktigt råd med den men aja..

Av Emma - 14 november 2011 17:17

Jätte trött och less. 

Vill egentligen bara lägga mig ner för kvällen. inte kliva upp förrän imorgon.. 

Var på gymet, men det gav inte så mycket eftersom att jag inte hade rätt feeling, orkade typ inte nånting alls..

Och om ca 2 timmar är det taekwondo, men du börjar jag fundera på om jag verkligen ska fara på den me tanke på hur trött jag är :s 

Känns som att jag mest bara skulle bli irriterad där och lite sånt. 


Så jag får se hur jag gör..

Nu ska jag iallafall gå ner och se vad jag kan äta till middag, för hur som helst så måste jag äta! 

Ovido - Quiz & Flashcards