Never look back!

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Emma - 31 januari 2011 17:17

Känns som att jag har 1 000 saker jag måste göra nu asså, det känns ju inte kul direkt..

Nu idag, alldeles strax ska jag hämta min telefon som varit på lagning, jag ska på träning senare oså imorrn har jag ett prov som jag inte pluggat på nånting at all, på Fredag har jag ett till prov, jag måste häsla på där jag ska ha praktik alltså på friskis&svettis, börjar nästa vecka o ska va där till v.9 alltså i 4 veckor, oså har jag ett stort historia uppgift som jag måste börja me om jag inte vill stressa då jag ska göra det. På onsdag måste jag träna, Jag måste börja ta hem teckenspråk o så, ja, o just ja, på onsdag har vi även bad på idrotten, ja ja, bara hitta lugnet o börja kämpa..


  

Jag slåss mot klockan

Ovido - Quiz & Flashcards