Never look back!

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Emma - 25 januari 2011 21:39

Vad är vi egentligen?

men framförallt, vad/vem är vi för varandra, är vi bara som leksaker som kan slänga hur man vill eller är vi någon sorts värdefull prydnads sak? egentligen, vad är vi för varandra?


Jag, personligen, behandlar INGEN som en leksak eller prydnads sak som jag flytta på då jag känner att den står på fel ställe och jag är heller ingen hund.

Jag är ingen hund som väntar på att sin matte ska komma ihåg att jag finns o komma fram till mig, Lämnar du mig går jag! deal with it!


Men hur vet man då om man är kille eller tjej?

hah. Enkelt kanske en del svarar, men allting har inte med könet att göra. Man kanske är en tjej på kroppen, men känner sig som en kille.

Eller är en kille på kroppen men tjej inuti.

Det är inte så lätt. Men jag hoppas ni alla kan hitta er inre frid o läggning, och jag hoppas ni känner er säker.


Av Emma - 25 januari 2011 21:25

Jag kan inte låta bli att undra om man verkligen kan vara vän med sina ex?

Vsserligen så är jag det nu men vi träffas inte speciellt ofta och då vi pratar är det oftast almänna saker, iallafall vad jag säger, med andra ofd, ett av mina ex vet inte så mkt om mig, mitt liv o mina känslor i dagens läge. Är det bara sån vänskap man kan få av ett ex?

Eller kan man bli som bästa kompisar fastän det har vart så intimt?


i can't stop wondering..

Ovido - Quiz & Flashcards