Never look back!

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Emma - 23 januari 2011 23:46

Trots att jag bara är 17 år, eller bara, jag är ju nästan vuxen.

Så kan jag inte låta bli att fundera över vad det komma bli av mig. Visserligen har jag mina drömmar, men även jag, en drömmnade småstads tjej, vet att drömmar inte finns i verkligheten. Det är bara drömmar.

Så vad kommer egenlitgen hända mig?

Kommer jag kunna jobba med det jag verkligen brinner för eller komma det bara vara en slocknande glöd inom mig?

jag vet inte, o andra sidan, vad vet jag?


klockan tickar, tiden går...

  

-

Av Emma - 23 januari 2011 21:22

Sometimes shit, is just shit..

Av Emma - 23 januari 2011 20:04

Du igen, huh?

o va fan vill du?

du vet, jag har fått nog av dina lögner! Orkar inte höra mer, vill inte längre prata me dig, när du ringer är en kamp inom om jag ska svara eller inte, varje träning är en kamp för att jag inte ska tappa fattningen p.g.a dig. Varje gång du skrattar vill jag bara skrika åt dig att hålla käften, att du inte har nånting att skratta åt, att det borde jag skratta, inte du..

But, like you care..


Varje gång ringer o fastän jag vet så svarar jag, fastän jag hatar att prata med dig då du är full, så svarar jag, Hur dum får man va?

Bara att trycka på knappen liksom, lägga luren till örat o säga ett enkelt hej.

Resten fixar du så bra själv.

But, like you care..


Trots att jag vet att du bara ljuger så kan jag ibland inte låta bli att tro dig, som att du skulle ringa idag bara för att jag sa att du jämt annars bara ringer då du är full. Men vad händer? nothing.

Go to hell. jag vill inte längre se dig, men hur fan ska det gå till när du är överallt o ingenstans? huh? tell me. I wanna know.

But like you care..


You don't even know what love is, or relationships. You don't know..


But like you care...


    

                                                  

                            


                                                  

                                           But, like you care..



Av Emma - 23 januari 2011 12:02

jag har en jävla jobbig hosta! Hatar att jag har den!

så idag måste jag fara till mamma o hämta min host medicin o mer vet jag inte, blir kanske till att kolla sex and the city, har ju laddat ner serierna så.


En tråkig dag med andra ord!

Ovido - Quiz & Flashcards