Never look back!

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Emma - 16 januari 2011 23:57

Det finns dm som säger att jag är stark, att jag klarar det mesta. Men för mig känns det som att jag ger efter alldeles för fort, så hur kan man då säga att jag är stark?

Jag har aldrig, ALDRIG någonsin trott att jag är speciellt stark inom mig. Så hur kan jag då vara stark? jag förstår inte. Allt är så svårt. Hur ska man göra?


just nu svamlar jag bara. Jag vet inte vad jag ska skriva, jag kan komma på en sak men när jag väl ska skriva så tappar jag det o har glömt bort hur jag skulle skriva det. Men gott folk, jag vet inte hur länge jag står ut me mina tankar.

Ska nog börja läsa så jag kan komma bort från verkligheten ett tag..


  

Av Emma - 16 januari 2011 14:30

Hej   


Haha jag drömde nåt skit konstigt inatt xD jag drömde om att jag va på ett skepp som tog land, o på den lilla ön som vi la till stog pappas hus en bit in i skogen     Och ku klux klanen eller vilka det va, dom va jävligt lika ku klux klanen xD anföll oss medanas jag o nån mer var inne o typ "förhandlade" med ledaren som va ett ex till mig, eller ja. Iaf han är dum i huvet o jag vägrade förhandla med honom o då jag kom ut så va vi vid pappas hus o då hade ku klux folk tagit dom som gav upp o höll på göra dom till ku kluxare, o sen så tittade min lillsyrra ut ur fönstret men eftersom att hon var en flicka så ville dom inte ha henne så då Anton, en lillbrorsa tittade ut gick dom in o tog han + hans kompisar, o helt plötsligt var han typ 15 år o skulle röka    Men då tog jag av han ciggen o sen så kmr jag  inte ihåg nå mer, det kan ha varit då jag vaknade till aa  


Då jag hade vaknat till o skullekolla på klockan så hade jag fått 2 sms, varav på ett stog det att jag skulle vara i kyrkan kl 4, och klockan var då 13, så halv två klev jag upp xD hahahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards