Never look back!

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Emma - 15 januari 2011 21:25

Idag har jag absolut inte gjort nånting! typ suttit framför datorn o sovit   

aa, okej, jag hackade grönsaker åt mamma o tomas o kollade på en film xd haha!

Men nu har vi middags gäster o vi har precis ätit Tacos, gott!


Så just nu sitter jag uppe på mitt rum framför datorn med en 6 åring i min soffa som målar    hahhahha, det här kan jag kalla för liv xd

En 17 åring sitter på sitt rum med 6 åring på en lördag, en LÖRDAG! hahah xD

vilken jävla humor jag har  xD

typ... skrattretande xD


  

Som denna bild. UTMOBBAD xD

Ha en trevlig kväll alla!

Av Emma - 15 januari 2011 12:08

God morgon!

Jag är fortfarande lite trött men det går förhoppningsvis över sen!

Jag slapp vara barnvakt, för anton o johanna eller om det bara var anton ville inte komma hit till mamma, så då tog pappa elin o for på jobbet. så johanna o Anton får klara sig hemma själva nu. Men pappa sa att det skulle dom nog klara   

Själv har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag.. Jaja, jag får väl ta dagen som den kommer.. eller nåt :    

Ovido - Quiz & Flashcards