Never look back!

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Emma - 11 januari 2011 20:19

Okej, nu vill jag göra nånting!

Jag är så ofattbart uttråkad så jag vet inte vad!

Idag jag haft skola, vi fick sluta ett idag eftersom att alla lärarna skulle på nåt möte, det enda jag typ lärde mig var att säga: Emma köper stora fina ulliga röda tumvantar klockan tre på eftermiddagen innan hon tar bussen hem. På teckenspråk :p haha.

Sen gick jag o köpte lite grejjer till mina naglar, ville ha fransk manikyr som det heter, så jag har nu fixat grejjer så jag kan göra det själv   

Sen träffade jag Axel nån timme eller två o sen for jag hem.

Väl hemma hände inget intressant, inte för att nånting denna dag har varit intressant men ja ja. Såna dagar måste väl också få finnas antar jag   

Imorgon vill jag verkligen hitta på nåt men jag vet inte riktigt vad :/ men det kmr väl bli som vanligt att jag träffar Axel en sväng sen hem o inte göra nånting   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards