Never look back!

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Emma - 24 januari 2011 16:51

Jag läste nyss en fråga som löd: Om det skulle handla om liv och död, och du var tvungen välja mellan tjejen/killen du älskar och din allra bästa vän, vem skulle du vilja behålla resten av ditt liv?

vafan blir valet? för mig ÄR det ett omöjligt val! hur fan ska man kunna välja mellan ens bästa vön o ens kärlek? det går ju för fan inte..

Ganska sjukt..

 

  

Av Emma - 24 januari 2011 14:16

Klev upp kvart över sju för att jag skulle se till så att två av mina små syskon gick till skolan i tid, dom hade varit riktigt duktiga idag så jag    Ovanligt men kul!

Eftersom att jag hade sovmorgon så gick jag o la mig på soffan o hedde på tv:n me somnade, vilket vae vad jag ville    Men när jag sen gick upp för att göra mig klar för att gå till bussen så höll jag bokstavligen på att ramla ihop så fort jag stog upp + att det kändes som att jag var på väg att spy. så jag ringde mamma o hon tyckte att jag skulle vara hemma, eftersom att jag har trots allt varit dålig i helgen så då kan jag vara hemma fastän jag inte hade feber (kändes inte som att jag hade det) så. jag sov till typ 14, fick några sms som jag svarade på o sen skickade jag nåt till syrran för jag skulle ta me mig nå saker till skolan idag men då jag är hemma så kunde jag ju inte det :/

Ovido - Quiz & Flashcards