Never look back!

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Emma - 20 januari 2011 22:57

Så, då äre dags att sova, får väl se hur det går me tanke på att jag sovit näsan hela dan förutom nu poå kvällen    Men me min feber så lär det nog gå bra   

imorrn blire att knarka alvedon så man kan ta skoterkortet   lite nervös inför teori provet, själv personligen så tkr jag inte att det ska finnas nån teori på det, jag menar det är SKOTER, så svårt äre inte xD hehe.


Nä, nu ska jag prata me babe, vilket jag redan gör o sne ska jag försöka sova   

Av Emma - 20 januari 2011 10:51

Så vaknar man o känner hur jävla tungt huvet o hela kroppen är. Hade skit ont i huvet o kroppen orkade nästan inte ta sig upp ur sängen.

Så går jag ner o frågar brorsan om jag är varm för mamma har inte kommit hem än (hon jobbar natt) o han sa att jag va väldigt varm, så jag tog feber o jag hade 38,3. Happ. Det va den dagen deh!


Så jag ringde mamma o sen sjukanmälde jag mig. Men halv tio for jag ändå in till skolan för jag ville göra bort provet oså vare nå mer grejjer jag skulle göra.


Så nu äre väl bara att hoppas på att man inte är sjuk imorrn   



Ovido - Quiz & Flashcards