Never look back!

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Emma - 30 januari 2011 19:39

jag har nyss kommit hem från ett konfirmations läger o detta läger har verkligen fått mig att förstå vilka bra föräldrar jag verkligen har!

Asså seriöst dom är bäst, okej dom har väl sina brister dom med, det har ju vi alla! Men jag menar bara att när dom bodde tillsammans så är jag väldigt säker på att dom bråkade, men aldrig så att jag o syrran hörde eller märkte det, iallafall inte som jag kom ihåg..

Efter dessa 4 dagar så har jag faktiskt kommit fram till att än hur mkr jag o mamma eller jag o pappa har/kommer att bråka så kommer dom ALLTID älska mig o jag kommer alltid älska dom, så är det bara!

Och det är det inte alla som kan säga så om sina föräldrar..


Jag tycker verkligen synd om dom som inte har så bra föräldrar som jag har, jag gör verkligen det!


Tacka herren ty han är god

Hans nåd varar evigt

Tackka herren ty han är god, hallelujah

Ovido - Quiz & Flashcards