Never look back!

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Emma - 12 januari 2011 21:56

Idag när jag kom hem så var dörren låst o när jag ringde karin så svarade hon inte så jag antog att hon sov o jag var tvungen att gå in via källardörrn. Och för att ta mig till den dörren så var jag tvungen att plumsa i nån meter snö    så jag fick typ snö upp till knäna nästan, nån dm meter ifrån men iaf   haha.

 

Sen i brist på annat att göra så ha jag fixat det lilla jag behövde fica på naglarna en del behövde jag göra om från grunden medans en del bara behövde fixas loite grann, oså ha jag läst ut boken, Ljudet av ditt hjärta- Eclipse- vilket tog mig ca 3,4 dagar nånting    för mig är det rekord   hahhaha xD

      

Det var betydligt mer snö än det är på bilderna men det ganska mkt som for av då jag kommit innanför dörren efter som att det va lite trångt o så :p

Av Emma - 12 januari 2011 21:47

Kanske dags att fixa ett liv?



Fråga inte

Bry dig inte

det angår ändå inte dig

är jag sur? so what, måste du alltid lägga dig i då?

är jag flummig som fan för att jag är övertrött?

well you don't have to care, cause you know i don't!

du påstår att du har problem men låt mig säga dig;

Dina problem är ingenting jämfört me mina!

Du vet inte hur underbart lätt du har, o jag bryr mig

ärligt talat inte om allt i ditt liv!




Av Emma - 12 januari 2011 15:50

Det har gått tre dagar o jag är redan dö less på skolan!

o ändå ha jag 1½ år kvar :S ser ju inte lovande ut!

FÅr se vad jag lyckas åstadkomma med min lilla insats, inte för att jag tror att det är mkt, men det märker vi väl..


  

Ovido - Quiz & Flashcards