Never look back!

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Emma - 5 januari 2011 16:51

jag är så less på alla jävla modetidningar!

det enda dom visar är hur smal man ska va, dom ger bara tjejer och kvinnor dåligt självförtroende för att dom inte ser ut som brudarna i tidningarna som är så pinnsmala att det ser ut som att dom kan gå av!

Är det verkligen det man vill?

Jag tkr att alla borde vara nöjda mde sitt utseende! OKej, visst, jag är inte det men jag jag ser hellre ut som jag gör nu än att försöka se ut som nån pinnsmal bimbo men big boobies, asså det är inte ens snyggt.

En tjej som är så smal att man tror hon ska gå av bara av att hon rör sig och har skit stora boobisar, Tjejer; DET ÄR INTE SNYGGT!!

Om jag tar kissie till ex. asså det är inte snyggt bruden! ska man ha så stora bröst så ska man fan i mig ha lite fläsk på kroppen aa!


Ovido - Quiz & Flashcards