Never look back!

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Emma - 16 augusti 2010 23:15

Ja, som sagt sa ska ju jag foroska borja vanda pa dygnet.. hmm..

Jag kan inte sova! jag ar sa tid fixerad o jag anser att klockan elva pa kvallen er ju ingen tid :O det ar som fem pa dagen for mig, sa jag vetti fan hur jag ska kunna somna nu som men ja.


Jag laste forresten ut en bok igar, Dead Hunt, riktigt bra varen aa.

Det handlar om en kvinna som mordat sin man o hamnar i fangelse for det, men det finns en kvinna som ar chef for ett museum som har fatt stulna gamla saker. heh.

Clymene, hon som akte in i fangelset rymde och samma, och natten darpa vaknar diane av att det bankar pa dorren och nar hon gar for att oppna sa halkar hon i en javla stor blod pol. Sa det blir en utredning om det.

Diane och en FBI agent rotar fram clymenes bakgrund och dom finner att hennes farsa salde henne som sex slav for olika man nar hon var 15 ar.

Och dom far reda pa att hon har tva systrar o dom tre flickorna ar trillingar.

Och sen sa handlar boken om jakten efter henne och hur Diane blir overfallen ett antal ggr.


jag forstar arligt inte hur man kan salja barn/ungdomar/kvinnor. Visst det kanske ar latta pengar men vafan kom igen! det ar ju bara manniskor. Hort talas om manniskoratt kanske?? Hur skulle det kannas for den som salljer att kanske fa bli sald sjalv sa den fa veta hur det kanns!

Fan!

Ja jag har en stark asikt om detta jag vet! men hur kul are egentligen att bli sald? fyfan!


God natt.

Av Emma - 16 augusti 2010 20:45

Sa.. da ha jag antlitgen packat nagotlunda som det ska va!

jag har bestamt klader o gjort allt sant klart! Sen nu ar det bara det som jag ska ha imorrn o ett par skor kvar som jag behover packa. men det fixar jag imorgonkvall eller pa onsdag morgon.

Av Emma - 16 augusti 2010 18:45

Tjena tjena!

Idag sa hade jag stallt vackarn pa 9, men jag somnade sa sent sa jag lag o sma drog mig till 10, hade namligen tankt att borja vanda pa dygnet nu sa det inte blir sa jobbigt da jag kmr hem.

Sa nar jag kom upp sa satt Andrea o Mattias o forsokte gora sa att marsvinen deras skulle kunna ga upp pa den ovre bur som satt dit igar :p haha, gick inte sa bra for dom men :p

Jag at frukost o tankte att jag maste passa pa att ga te poolen nu da jag ar har sa direkt efter frukost sa gick jag o tog pa mig bikinin, o skulle ga. men da jag skulle ta nyckeln te poolen sa fraga Andrea om jag ville fara o shoppa idag ist for imorrn, det tacka jag inte nej till! Sa ner pa rummet o byta tebaka till klader :p heh. Sen sa blev det ansikts malning pa hanna, julia o kate. Lunch o sen shopping :D

Jag gick nagra runder o tittade i en del affarer. I borjan gick det trogt att hitta nat men till slut sa :D sammanlagt kopte jag 3 plagg te mig o 1 som jag ska ge bort :D

 

Visst ar den for sot :D

      

Detta ar da dom tre kladesplaggen som ar till mig :D


Ovido - Quiz & Flashcards