Never look back!

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Ska EGENTLIGEN sova...

Av Emma - 16 augusti 2010 23:15

Ja, som sagt sa ska ju jag foroska borja vanda pa dygnet.. hmm..

Jag kan inte sova! jag ar sa tid fixerad o jag anser att klockan elva pa kvallen er ju ingen tid :O det ar som fem pa dagen for mig, sa jag vetti fan hur jag ska kunna somna nu som men ja.


Jag laste forresten ut en bok igar, Dead Hunt, riktigt bra varen aa.

Det handlar om en kvinna som mordat sin man o hamnar i fangelse for det, men det finns en kvinna som ar chef for ett museum som har fatt stulna gamla saker. heh.

Clymene, hon som akte in i fangelset rymde och samma, och natten darpa vaknar diane av att det bankar pa dorren och nar hon gar for att oppna sa halkar hon i en javla stor blod pol. Sa det blir en utredning om det.

Diane och en FBI agent rotar fram clymenes bakgrund och dom finner att hennes farsa salde henne som sex slav for olika man nar hon var 15 ar.

Och dom far reda pa att hon har tva systrar o dom tre flickorna ar trillingar.

Och sen sa handlar boken om jakten efter henne och hur Diane blir overfallen ett antal ggr.


jag forstar arligt inte hur man kan salja barn/ungdomar/kvinnor. Visst det kanske ar latta pengar men vafan kom igen! det ar ju bara manniskor. Hort talas om manniskoratt kanske?? Hur skulle det kannas for den som salljer att kanske fa bli sald sjalv sa den fa veta hur det kanns!

Fan!

Ja jag har en stark asikt om detta jag vet! men hur kul are egentligen att bli sald? fyfan!


God natt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2014 22:56


Tillbaka på ruta ett.  Har flyttat hem till pappa igen. Fick Annas rum denna gång eftersom att pappa och Karin sover i mitt..  Så nu sitter jag här och funderar på om det är värt att fara och köpa en cola eller inte, det typ vattnas i munnen ef...

Av Emma - 29 januari 2014 01:51

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera men kan inget lova.. dock så blir det inte så mycket bilder har ju som sagt inga bilder på denna dator så tyvärr.. Har hållit på här hemma med lite städning, så har lyckas plocka på rummet och fått bort...

Av Emma - 20 januari 2014 22:40

Alltså jag måste skärpa mig! Gud så dålig jag blivit! Men det är som att man glömmer bort det.. mitt i all stress tänkte jag skriva men så kom jag på att just nu har jag ju ingen stress xD jag är ju arbetslös så jag har ju liksom hela dagarna fr...

Av Emma - 15 november 2013 15:31

Så var vi här igen! Nu är det fredag! och om 29min får jag rulla bilen hemåt. förutom just den detaljen att jag ska fara till mor en sväng idag! :D ska se om jag lämnade nå julgrejjer där som vi kan använda i lägenheten, spara spara spara ;) Nej ...

Av Emma - 4 november 2013 19:46

ilskan. ångesten.  besvikelsen. sårad. jag vill gå fram till han och säga hur illa jag tycker om honom. ge han en käftsmäll rakt på. sparka honom tills han ligger ner och bara skyddar sig. men så snäll som jag är så göra jag inte det. och...

Ovido - Quiz & Flashcards