Never look back!

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Emma - 15 augusti 2010 21:15

Sa da har vi ANTLIGEN fatt tillbaka internet! jag har ingen aning om vad som var fel men mattias fixade det ganska snabbt. Tack o lov.

Idag sa fyllde jag ar da. nar jag vaknade sa onskade jag faktiskt att jag var hemma o dom kom in i rummet med fika o presenter, Alskar den traditionen, kanske ar lite barnsligt men hej, bara for att jag gillar vara traditioner xD hehe.

Men jag klev iallafall upp vid 10, hanna hade bett mig att kliva upp innan 12, sa jag hade egentligen tankt att kliva upp vid 11 men 10 kandes bra :p Men da jag val tagit mig upp sa vare ingen hemma x) haha jag va sjalv :p Sa jag tog mig lite frukost, laste en stund osa tankte jag kolla lite pa datorn och upptackte att vi hade internet :D Sa da gick jag in pa msn, borja prata me babe, sen sa gick in pa mejlen o facebook o allt vad jag haller pa med, 45 st hade skrivit grattis till mig pa facebook sa det va bara att tacka alla. Jag ar inte som alla andra o skriver 'tack for alla gratulationer' nej nej, har ska vi tacka var och en :D

Sen efter nagon timme sa kom Andrea Mattias + barna hem. Da kom Hanna med en present till mig :d en sorts filt med armar, den ar saaaa skon :D

Vi for ut och at lunch, gick o kollade i nagra affarer, jag tyckte mest att det va karring klader men jag hittade ett antal snygga boots i en sko affar, synd bara att dom va sa dyra :/ ja jag vet att jag ar snal, men det ar jag det :D heh.

Da vi kom hem sa fika vi glass tarta :D gott gott!

Sov gott!  

Ovido - Quiz & Flashcards