Never look back!

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Emma - 6 augusti 2010 23:00

Sa idag var jag pa shopping!

jag kopte, tva kofter/trojor, ett linne, o tre trosor, och en vaska :D Riktigt nojd over kopen :D

Jag letade aven efter nagot jag kunde kopa te syrran o brorsan men tyvarrr sa hittade jag inget :/ Sa jag far leta vidare..

Nar Andrea hamtat mig sa for vi hem, hamtade Mattias och sen for vi och kakade, vi for pa nat Mexikansk resturang. Dar fanns det en balong man, sa han kom till oss  skamtade lite o vi fick valja en figur han skulle gora me balongerna som vi sedan fick, Julia valde en tusingfoting eller nat liknande, hanna en groda o jag valde ett hjarta som hade ett hjarta i sig, nice nice.

Pa hem vagen stannade vi vid biblioteket, jag lanade tva bocker. O nu ska jag paborja ena. Far se om det ar nat for mig.

God natt

Av Emma - 6 augusti 2010 05:16

Hej, jag ar faktiskt lite sma stolt pa mig sjalv sahar pa kvalls kvisten, jag ha velat ga o shoppa me Andrea, men jag ar ju en san fegis sa jag vagar ju som inte riktigt fraga :$ jag hatar att fraga om saker eller nu nar jag ar borta fraga om vi kan gora nat eller vad som helst. Hatar det!

Sa i typ tre dagar har jag forsokt fraga men det har alltid kommit fram precis innan jag ska fraga att dom har planer for nasta dag redan sa da skiter jag i att fraga.. men inte ikv inte! Jag tog mod till mig o gissa vad?? Hon sa ja :D

haha. Sa imorrn ska vi shoppa :D kul kul!

Ovido - Quiz & Flashcards