Never look back!

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Emma - 31 augusti 2010 20:58

När jag går ner på rummet på kvällarna, själv. känns det som att nån är bakom mig eller att nån lurar bakom hörnet. jag tänder varje lampa jag kan, inatt sovde jag till o med lampan i rummet innan mitt tänt. jag hedde på musik för att lugna mig men inte ens det hjälpte mig, det kändes ändå som att 'spökerna' va där, kom efter mig... jag vet inte vad jag ska göra för att få bort dom... dom bara finns där..

kan ju fan snart inte ens sova själv, vill alltid ha nån bredvid mig, vill inte längre vara ensam me 'spökerna'.

O jag är rädd att dom komma börja på dan nu aa.


Det hjälper inte direkt att veta att man har ett spöke i huset heller, han gör väl i o för sig ingenting illa men ändå, det skrämmer mig ändå lite grann...

Gilla det inte...

Ovido - Quiz & Flashcards