Never look back!

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Emma - 2 augusti 2010 20:46

Inte mkt har hant sen jag bloggade sist, vi har varit pa kings Island me na konpisar till andrea, igar va vid poolen o idag har typ inget hant.


jag saknar mamma o axel o brorsan o alla dar hemma jatte mkt, vill faktiskt hem nu! sa jag sa det till mamma o hon koollade upp biljetter o sa, eftersom att jag inte kan boka om min sa maste jag kopa en ny, o det skulle ga pa 6-7000 kr, vet inte riktigt om det ar vart det, jag menar det finns massa annat jag kan gora for dom pengarna. Sa jag maste nu bestamma mig om jag ska betala sa mkt for att komma hem eller om jag ska bita ihop som jag jamt annars gor. Det ar ett ganska svart val men.


Sen sa ar jag radd att jag ar en borda for Andrea o det ar det sista jag vill vara.


Ovido - Quiz & Flashcards