Never look back!

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Emma - 29 juli 2010 05:15

idag har jag varit o shoppat, jag sag en as snygg klanningen o provade den, den satt sa javla bra o va sa snygg men danni (en tjej som jag typ ar kompis me har i usa) hennes pappa va dar sa jag han inte fundera pa om jag skulle kopa den eller inte, sa det blev inget. Men nar jag sen berattade for Andrea att jag hittat en klanning sa sa hon att vi kunde fara o titta pa den o om jag ville kopa den sa kunde jag gora det. Da vi kom dit sa hamtade jag den o sen sag vi att man kunde fa kopa en o fa en gratis, sa vi kollade runt o hittade ett antal klanningar, som jag sedan provade. Men den klanningen som jag sett innan gick pa 59 dollar eller nat sant o man fick ingen annan klanning gratis me den, medans om jag kopte en annan som gick pa 26 dollar o fick en klanning pa kopet :D sa det blev tva klanningar.

 

Har ar en av dom  


  

Har ar den andra


  

Och har ar baksidan pa denn andra, tkr det lite sma haftigt faktiskt :P

Ovido - Quiz & Flashcards