Never look back!

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Emma - 16 juli 2010 22:20

hej

idag sov jag typ till halv tio, det vill saga halv 4 hemma  i Sverige.

Men sen sa ha jag datorn typ i sangen sa jag log o kollade pa den ett tag innan jag gick upp for att ata frukost.

Frukosten blev mjolk o flinger, det va typ... konstiga flinger :p verkligen inte som hemma i Sverige :p


Sen sa hjalpte jag andrea me lite saker. jag har varit o kollat pa hannas uppvisning o jag har varit pa bibloteket har, mkt storre an hemma... haha men det ar typ allt har :p


Senare ikv ska vi fa gaster. far val se hur det gar..

ha en trevlig kvall!!


Av Emma - 16 juli 2010 01:42

Sa, da ha man kommit till USA, jag har hunnit duscha, ata o busat lite me hannah o julia, som barnen heter. Julia ar 7 och hannah 8 ar.


Flyg resan gick forvanandsvart bra, inga problem alls. Pa forsta flyget som gick fran stockholm till new ark tog 5,6 timmar, da kunde man se pa film, spela spel eller lyssna pa musik. Det fanns en touchskarm pa satet framfor en som man kunde gora sant pa. Det va faktiskt trots allt ganska langtrakigt, plus att jag satt bredvid en dur gubbe :pAndra flyget gick snabbare for da sov jag typ hela vagen.


Men igar var det jobbigt, da jag skulle saga hej da till Axel, fyfan va jobbigt det va. Vi stog utanfor bussen tills dess att han nastan rulla ivag :p na kanske inte rakt sa lange men det va inte langt ifran. Sen sa pratade vi i telefon nar han kommit hem... eller ja han ringde innan han for hem ocksa for han skulle roka o sa.

Men nar vi lagt pa sa hade jagvaldigt trakigt, morsan sov o jag var alldeles for pigg for att ens forska sova sa jag satte uppe ganska lange. Sov val kanske sammanlagt 2 timmar varav en eller t.o.m mindre som jag sov bra.

Sen imorse sa leta jag o mamma ratt pa vart jag skulle checka in allt o vart jag skulle ga, sen gick vi o satte oss for att ata frukost. Vatten melon o vindruvor :p

vid halv atta tiden skulle jag ga till gaten, men innan sa jag hejda till mamma o da blev det val lite tarar precis som igar kvall nar jag sa hejda till Axel.

Ovido - Quiz & Flashcards