Never look back!

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Emma - 6 juli 2010 17:18

Så då sitter jag tisdags eftermiddag hos Axel.. ensam. Han for till bjästa för att kolla om han har pengar på kortet o om han har det köpa lite götta till oss. Jag hoppas verkligen han har pengar o köper choklad till mig för jag vill verkligen ha det nu! Så jävla sugen på socker! Fast det är jag väl egentligen hela tide. som ni kanske vet så är jag socker beroende o ska sluta. Inte kul alls! Och Axel vill så klart mitt bästa så han hindrar mig från att äta way to much sugger. vilket känns jätte bra för annars skulle jag nog inte kunna sluta :S


Så ja.. det är vad jag gör just nu.

justja, på torsdag så firar jago Axel 2 månader, känns väldigt kul. jag tror att han har planerat nånting men jag vet inte vad så det blir spännande :D


Hare gött!!

Ovido - Quiz & Flashcards