Never look back!

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Emma - 27 juli 2010 23:21

Sa da har man atit middag efter en dag pa Kings Island, va ganska gott att fa i sig riktigt mat, har typ inte atit nat pa hela dan :P hehe

jag akte en stor karusell o sen madde jag illa resten av dan x) men det berodde nog ocksa pa att jag druckit o atit daligt o att det va sa varmt, men jag antar att jag far skylle mig sjalv, jag vet att jag ar en dalig vatten drickare o att jag maste battra mig men det ar inte sa latt da man ar van vid att aldrig dricka vatten :s


Och om typ 25 minuter ska vi fara ivag o lamna hanna o julia, o jag o andrea ska pa traning.. eller ja, hon ska trana jag ska passa barn, o jag far betalt :D yay me! :D

Av Emma - 27 juli 2010 15:58

Gomorgon, nu ha jag varit barnvakt en timme medans andrea va o tranade.

Vi spelade spel o hade det bra, sa nu ligger jag bara har o gor inget. Vi ska tydligen fara pa kings Island idag, ska bli spannande o se hur det ar :)

Av Emma - 27 juli 2010 02:47

Hejsan, dalig uppdatering jag vet!

jag har varit i Florida i en vecka o jag har inte haft sa mkt tid framfor ddatorn sa det har dessvarre inte blivit na bloggande. Men ska forsoka forbattra det restan av denna resa o sa.


Iaf, denna vecka har jag varit pa Disney World-Magic Kingdom, o en kvall gick till en resturang dar vi at o tittade pa en teater samtidigt, medevial times, ganska haftigt faktiskt. Sen sa har vi badat mkt, bade i pool o i havet, i Orlando var det bara pool, sen nar vi va i Daytona sa vare typ bara haavet :P

Vi hyrde en bat for ut o badade pa olika stllen o traffade nagra kompisar till familjen jag bor hos. Ganska kul. Sen for vi hem till dom o at.

ja... det ar val det vi gjort under denna vecka... na men du, jag kom pa en sak, vi  var aven pa varldens storsta Harley davidsson shop. Det var skit haftigt!


O nu sitter jag bara har, haller koll pa hanna sa hon inte branner ner huset medans andrea ar o hamtar Julia, mattias har farit pa jobbet sa han blir borta en vecka ungefar.

ska spela spel me hanna nu sa hare bra!!

Ovido - Quiz & Flashcards