Never look back!

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma - 21 mars 2011 22:25

vad betyder jag egentligen för dig?

eller betyder jag ens nånting alls? jag kanske bara är en droppe i havet för dig, ellet en av miljoner människor om ens det? please give me an answer, i wanna know.. Är jag värd att kämpa för? är jag verkligen det? o om jag är det, är du beredd att kämpa för mig? ..


I'm just so confused..

...

Av Emma - 20 mars 2011 23:44

Vafan vill du mig?

vafan är jag för dig, seriöst?

är jag bara ett objekt eller betyder jag nåt?


Eller är jag ens värd att kämpa för?


    

Av Emma - 20 mars 2011 16:49

Sitter nu på madrassen me brorsan berdvid mig me sin dator xD

kollar upp musik o skit, as kul!

Tur man har en brorsa me smak! kan be han om tips, trots att han bara är 11 år så vet han vad snyggt är!   

Ska till kyrkan vid 18, ska säga hej då till två av dom som var mina konfaledare för dom har slutat :( sen ska nog jag o brorsan mysa.. tur man har han asså xD

hehe..


 



Av Emma - 19 mars 2011 00:53

va fan ska jag göra?

känner mig så förvirrad..

vet inte vad jag vill göra? kan göra? borde göra?

jag har ingen jävla aning längre..

Av Emma - 17 mars 2011 22:19

Jag tror inte jag någonsin kommer att vara redo att fara ut på vägarna me bilen, tänk er att man ska köra på alla stora vägar där det finns massor me bilar, :s hur i hela helvete ska det gå till? :s

Men ajg kör ändå, o jag vill köra mer men ändå kan jag inte tro att jag någonsin komma vara redo eftersom att jag alltid blir nevös så fort jag far ut på en lite större väg en den jag kört o tränat på tidigare.. läskigt? jo, men kul!


  

Av Emma - 17 mars 2011 18:52

Nä, det är ingen fest på g :( jag vill på fest för fan!!!

buhhuuu, stackars mig xD haha!

Ska snart ut o övningsköra iaf ;) awesome :D

Booo-ya!

Av Emma - 16 mars 2011 17:38

Ja nu äre jobbigt!

har typ bloggtorka som bloggare bruka säga, inte för att jag tkr jag är en "vanlig" bloggare, eller ja, jag börjar väl bli det men det ska jag ändra på!

Vi hade det bra i solberg, jag, som va minst taggad i klassen till denna så kallade resan var i backen längst! jag! av alla som va där :p


som sagt blogg torka..


jag vet att det inte är många som läser min lilla blogg o få som kommentera men tänker ändå be om råd.


Nämligen; ska jag fortsätta ha "kort" hår eller ska jag spara ut det igen o ha långt? :)

  

Av Emma - 14 mars 2011 22:24

Förlåt, det var inte meningen att det skulle bli som det blev..

jag tänkte hjälpa till! jag tänkte gå ner o hjälpa, men jag kunde inte.. det var som att jag inte kunde ta mig därifrån..


Jag vet att jag bara är en stor besvikelse men jag gör så gott jag kan!

jag försöker, duger inte det? :o snälla far, förlåt mig för mina klumpiga misstag men jag gör det inte me vilje.. jag lovar!

Det är inte såhär jag tänker mig att det ska va! speciellt inte mitt liv!


Jag ber om din förlåtelse för det är den som väger mest

jag ber om hennes kramar för det är dom som känns mest

jag ber om er kärlek för det är det jag behöver allra mest..


    

Ovido - Quiz & Flashcards