Never look back!

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Emma - 4 mars 2011 17:33

Sitter just nu i sängen me Axel, väntar på att vi ska få lite mat - pizza.  Gott gott!

Sen ikv så ska vi till fjälls :D stennäs, som ligger vid kittelfjäll om ni ville veta :p haha. Och som vanligt så packar jag egentligen för mkt men kan ändå inte att packa allt jag har packat :p för tänk om jag skulle behöva det, o det.. men HALLÅ! vi får ju absolut inte glömma DET!    hahahah! det är  typ jag då jag packar xD


Sista praktik dagen var idag, fyfan va skönt säger jag bara!

Men jag fick iaf ett 10 gratis kort, så nu får jag träna på friskis 10 ggr, låter bra, eller hur   

Nä mina små vänner, nu ska jag gå o äta en förtjusande god middag o sen hoppas på att komma iväg i någolunda tid vilket vi aldrig gör så :p

jaja.


Skoter <3


Ha ett bra lov alla, för det ska jag!!   

Ovido - Quiz & Flashcards