Never look back!

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Emma - 2 mars 2011 17:48

I have no words..


Kan inte längre skriva nåt, vet inte vad jag ska skriva,

Mitt förhållande går bra, har inga problem med kompisar för tillfället

så vafan äre för fel?

Jag förstår inte!

Jag är så förvirrad så ofta, så mkt, varför?


Jag behöver spänning!

Av Emma - 2 mars 2011 16:41

Gissa vad som låg i vår brevlåda idag då? :D

jo mitt skoterkort! måste erkänna att min styvfar har fel i mkt han! haha, han trodde inte jag skulle fåre innan fredag för att jag skickade iväg bilden o uppgifter o sånt förra onsdagen, men se där, en vecka precis, så nu är allt bara lugnt!

Vattnet i fjälls har även frusit så jag hoppas det löser sig, känns ju inte så fräscht att inte kunna duscha eller tvätta sig nånting alls på en vecka :S nej tack säger jag till det!

Men till våra skotrar; Here i Come! :D


Trög dag idag, har städat, o städat o sen städat lite till, fast egentligen har jag typ inte gjort så mkt på jobbet xD självklart har jag städat o gjort dom uppgifter jag SKA göra, men utifrån det så hare inte vart så mkt arbete :p

hehe. O imorrn ska jag få massage; ansikte, vanlig o på fötter :D vadå nice!

O ja! Jag är på bra humör idag :D

Ovido - Quiz & Flashcards