Never look back!

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Emma - 1 mars 2011 20:30

Idag har jag typ inte vare hemma nånting alls, jag for på praktiken, va där till typ 16.10 sen kom Andreas o hämta mig, vi kolla på nån film, o typ busa o snacka lite, sen stack vi på coop för han ville ha godis så då fick jag också en :D yay!

Sen skulle han skjutsa hem mig men det sluta me att han följde me in en sväng :p

Så då pratade vi ännu mer, han for hem o pappa kom förbi en sväng, o syrran också :p haha. Vi snackade lite om fjälls o bilen o lite sånt o sen nu sitter jag här frmaför datorn me teckenspråks häftet o en penna bredvid mig xD

längre än så har jag inte kommit än :p haha!

jag är för bra jag! xD


Så, det va kort o gott min dag idag, har dessvärre inget djupare ämne att ta upp så det får bli detta :p

Hare!

Ovido - Quiz & Flashcards