Never look back!

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Emma - 14 mars 2011 22:24

Förlåt, det var inte meningen att det skulle bli som det blev..

jag tänkte hjälpa till! jag tänkte gå ner o hjälpa, men jag kunde inte.. det var som att jag inte kunde ta mig därifrån..


Jag vet att jag bara är en stor besvikelse men jag gör så gott jag kan!

jag försöker, duger inte det? :o snälla far, förlåt mig för mina klumpiga misstag men jag gör det inte me vilje.. jag lovar!

Det är inte såhär jag tänker mig att det ska va! speciellt inte mitt liv!


Jag ber om din förlåtelse för det är den som väger mest

jag ber om hennes kramar för det är dom som känns mest

jag ber om er kärlek för det är det jag behöver allra mest..


    

Av Emma - 14 mars 2011 16:13

Jag hade det väldigt bra i fjälls!

Det blev inte som det bruka bli eller som jag tänkt mig men det va ändå bra, vi for aldrig ut på sjön i någon riktigt tid, utan då vi for ut så belv det runt tolv ett tiden så vi for på sjön, lät pappa fiska lite grann grilla o käka sen for vi hem.

Jag o Axel tog nå svängar ut på skotern bara han o jag, sen två kvällar for jag, Axel o Erik ut på skotrarna.

Första kvällen så överhettade panhtern så vi var tvumngen att stanna o kyla ned den två ggr på väg till dikanäs. sen när vi for hem så körde erik min skoter så när den varnade om överhettning så körde han i djup snön :)


En dag for vi upp på fjället, vi stannade vid en perfekt pulka backe där vi åkte stjärtlapp, o på rumpan :p drack varm choklad o åt mackor, sen for vi hem, en rikttigt fin dag måste jag säga :)

Av Emma - 14 mars 2011 16:09

Nu ha jag bestämt mig!

jag ska göra så gott jag kan, jag ska se till att jag gör skol arbetet ist för att typ sega framför datorn eller typ låta sömnen ta mig även om det är jävligt skönt! men jag måste skärpa till mig om jag vill ha bra betyg..

Det kommer inte bli lätt det vet jag, men om jag vill kunna plugga vidare o gå en 'linje' - eller vad man säg- som jag vill så måste jag göra bätrte ifrån mig!

Så äre bara!

Ovido - Quiz & Flashcards