Never look back!

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Emma - 22 mars 2011 23:51

Det finns så mkt i livet man vill upptäcka, som man vill göra o drömmer om, så varför gör vi det inte? jag menar vi säger; man lever bara en gång, eller typ; lev idag för du vet inte om morgondagen kmr. Så varför inte leva upp till det man säger? don't get it!

okej visst jag gör inte allt jag vill, för jag har inte råd, o med en del saker har jag faktiskt inte tid me.. Jag gör väl så gott jag kan men ändå inget alls. När jag skrev detta insåg att jag verkligen är en sån som inte lever upp till meningarna, men då ska jag även tillägga att jag brukar inte säga det heller så det är lugnt! :)


  Tid är värdefullt!

Av Emma - 22 mars 2011 20:07

Hold my hand

kiss me on my head

and tell; me it's gonna be alright

tell me; i will be fine..


Please..

Av Emma - 22 mars 2011 19:06

Hur vet man om man gör rätt eller fel val?

Då man väl står vid en vägkorsning, är det verkligen så sjölvklart att veta vad som är rätt?

Det kan vara många utomstående som säger till mig vad jag ska göra, men är det dom som måste leva med konsekvenserna om det blir några? Nej, det är jag själv, o jag kan egentligen inte skylla på nån annan för det är ändå trots allt jag som gjorde valet..

Ovido - Quiz & Flashcards