Never look back!

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma - 22 januari 2012 19:22

Tänkte bara skriva ett snabbt blogginlägg.

är nu hemma efter en helg i hållandsgården, ca 2 mil från åre. 

Det va ett konfirmandläger där jag var ledare, hade riktigt kul, och fick en bra början på mitt "nyttiga" liv så att s'ga, jag tog inte så mycket bilder eftersom att min kamera blev lämnad här hemma, men jag tog några få så kan kanske lägga upp senare, ska faktiskt ta en dusch nu!! ;D


 

Bara för att jag åkte med kyrkan!

Av Emma - 18 januari 2012 22:48

Ibland är jag fjantig! haha! 

Jag är lite nervös inför helgens konfirmandläger, eftersom att jag bara träffat konfirmanderna en gång.

Men det ska nog gå bra! ;)

Sen har jag också lite resfeber, det får jag ofta då jag ska fara iväg såhär.. haha 

skrattar åt mig själv! 

Nä men, lite små kul är det iallafall! 

 

Av Emma - 18 januari 2012 15:05

Drar på läger imorrn, ska vara med konfirmanderna :)


Och får se om jag tränar nåt idag eller inte.. ska även ha barnpassningen på EH och den slutar sju.. men aja, får se! 


 

Av Emma - 17 januari 2012 18:07

Hade då inskolning idag, gick riktigt bra! :)

känns som att det gick bättre idag, men nu ha jag ju varit där tidigare också så det bidrog väl med sitt :) 

Slutade fyra, gick då och pratade med personalen på make up store om sminkningen till balen och sånt :)

Sen for jag och pappa på elgiganten och sen team sportia där jag köpte nya mjukisbyxor :D 

Nu jävlar! 

haha nä men :p 

Av Emma - 16 januari 2012 22:03

Nu blire till att sova så att jag orkar upp kl. 05.45 imorgon, känns riktigt drygt! 

men hädanefter blire inge slarv med maten inte! nej nej! 

Och dessutom ska jag äta MINDRE gosaker, och nu tänker jag hålla det! 

Och inte så mkt dricka för den delen heller! 


Och det började bra då jag tog sallad efter min träning idag, dukt'n flicka.. meeeen lat.. hehe :p 

Men nä! 

Godnatt! 

 

Av Emma - 16 januari 2012 08:51

Klev upp sju för att gå på lektion 8.10 för att sluta 8.45 för att börja nästa lektion 9.50 Kuuuuuul..

Rast en timme när alla andra har lektion, riktigt skojjigt! ;)

Så jag spenderar lite tid i bibblan, men får se hur länge jag orkar sitta här :)


Jobbig måndag.. ska träffa petra då hon slutat så ska vi kolla på nå saker på stan, och sen ska jag käka hos mamma för att sedan fara och träna taekwondo :)

och imorrn har jag inskolning igen så då blire till att kliva upp klockan sex.. känns riktigt drygt! men vad gör man itne för att få extra jobb och tjäna pengar? ;) hehe..


Av Emma - 15 januari 2012 23:40

 

Petra kom förbi en sväng ikv :D 

Vi typ snackade lite om olika saker började se på sex and the city- the movie, sen kom kollade vi på brudklänningar, ska jag vara exakt så kollade vi på 1 202 st, och jag hittade väl någonstans mellan 10-15 st som jag VILL ha! ;D  hihi. 

Sen så kollade vi mer på filmen och pratade sex, alltid lika kul! ;D 

   


Av Emma - 15 januari 2012 14:07


jag och Eve drog ju ut i Fredags, riktigt kul hade vi!! :)

Gabbe och linus var också ut, så vi träffade dom lite grann, men mest var vi på dansgolvet. Iallafall Eve. 

Shit va hon dansa :p haha. 

Jag och Gabbe gick hem, vi hade skjuts, vilka Eve och Linus åkte med, men det va två till som skulle följa oss hem och ville inte betala för att dom skulle åka en vända till så jag och Gabbe gick med dom till subway och väl där visste dom inte om dom skulle följa med oss hem eller gå till sig. Vilket slutade med att dom gick till sig och vi till mig, när vi kom hem så somnade vi ganska fort, faktiskt! 

På lördagen sov vi, tog det lugnt ett tag och sen gick vi ut och hjälpte pappa med veden så nu är pannrummet typ fyllt! Riktigt nice måste jag säga! ;D

Sen kollade vi lite på film, och Gabbe gjorde en bastu av jillestugan.. så jag satte mig i fönstret och tog snö :D 


Och nu har dom båda farit, Gabbe skulle till sina föräldrar för att fixa sig och sina saker och sen så ska han fara till umeå, vilket nog är ganska snart. Efter en månad är "hemma" i övik.. 

Ovido - Quiz & Flashcards