Never look back!

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Emma - 5 januari 2012 02:12

jag trodde jag hade kommit ifrån mina små rädslor, dom som jag kallade för spökerna förut. Hade dom för ca 1½ år sedan nu, började i usa, men dom försvann efter.. kanske ett hakv år. Men nu är den rädslan tillbaka, känns som att jag har någon runt om mig hela tiden, känns som att efter varje hörn jag passerar så kommer det att stå någon där.. det är sjukt läskigt. Och trots att jag vet att det bara är inbillningar så är jag ändå rätt. 

Sitter och kollar mig runt hela tiden, kolla mot dörren till lillhallen här nere, och mot fönstret, kolla inte i rummet bredvid för att se om någon står i den dörröppningen, men det är det aldrig. Och jag kan inte skaka av mig rädslan.. 


Hatar det.. kan inte slappna av.. tänder alla lampor, inget får lämnas mörkt. 

Ljuset är det enda som.. som ger mig en viss trygghet, men ändå inte. 

Svårt att förklara, men.. Jag är bara så rädd.. 

Ovido - Quiz & Flashcards