Never look back!

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Emma - 30 januari 2012 22:57

                     

Muffins bak såhär en vanlig måndagskväll

Av Emma - 30 januari 2012 15:22

Måste då säga att det är rätt så nice att få lön! 

hell yeah! :D 

Nu blire till och spara dom pengarna så gott som går, tror jag ska föra över lite grann till mitt sparkonto, det behövs kan jag ju säga! 

Fast än så länge vet jag inte hur mkt.. det får jag se. Och imorrn får jag studie bidraget, känns rätt så nice ändå, faktiskt! :D

Får se hur det blir med träningen ikväll.. har ju trots allt inte sovit så mycket inatt och det börjar kännas i huvet, eller ja. Jag har egentligen känt det hela dagen men ja ja :p 


tror jag ska se om jag inte kan göra något skolarbete eller nåt sådant! :D

Dukt'N flicka.. meeeen lat! 


just ja.. jobba var det ja! 

Ovido - Quiz & Flashcards