Never look back!

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Emma - 25 januari 2012 15:40

Hahahahahha! 

9:or var och besökte gymnasie skolorna idag så jag och Elin representerade bffri 3 och sen fanns det två st från bfped2 och tre från bf1. 

Vi hade som två pass då, och mellan passen så fick vi fika, först vare bulle och chokladbollar, men dom tog slut så jag fick ingen :( fick ist nån jätte god grejjemojj, och sen efter att vi suttit ca fem minuter kom det andra bullar så tog vi en sån oså tog vi en sån där kaka grejjemojj också, men det va bara jag som tyckte om dom så några andra gav mig dom xD hahhahaha. Ena personen bah: Du är som hund.. vi ger det ingen annan vill ha! 

Eller något liknande :p hahahahha! 

Och så käkade jag värsta mycket vindruver då vi skulle  prata xD hahaha. Lite rolig dag ändå! 

Nu blire till att äta och sen fara och jobba för att sedan gå på ett pass me Petra :)


 

As gott!

Ovido - Quiz & Flashcards