Never look back!

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Emma - 11 januari 2012 20:02

Var en ganska chill skol dag idag, skööönt! 

Men jag har träningsvärk i rumpan på vänster sida och i baksida lår på vänster ben, liiite jobbigt faktiskt..

Jag slutade vid typ.. halv två, tog bussen hem gjorde lite skolarbeten sen så for jag på UH med Emelie, hon bjöd mig på chokladboll och cola :D riktigt gött vare! 

Tack!! ;D 

Sen gick jag på barnpssningen som jag har på onsdagar, satte mig där och plugga lite rättskunskap, har prov i det på måndag, känns inte speciellt kul kan jag ju säga.. men det är bara att kämpa på! 

 

Min telfons kvalitet suuuuuuger och skrattade så hon rörde sig precis då jag tog bilden så därför blir det denna dåliga bild! 


När jag kom hem så gjorde klart power pointen om Scott walter och romantiken, skrev även klart det som jag ska säga! :)

Ovido - Quiz & Flashcards