Never look back!

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Emma - 18 april 2011 23:45

En kompis skrev i ett blogginlägg, real love never die..

Men är det sant? o vad är egentligen vad som är äkta kärlek o inte?

o hur vet man att man älskar just den personen?

Den personen som du bara älskar att mysa med en lördags morgon, den som du alltid har i din tanke, no matter what you do!

Den personen som ser rakt genom dina lögner och in i hjärtat o hjärnan, Den personen som du inte är riktigt hel utan?


Ingen har nog något riktigt svar på dessa frågor, kanske är det olika från person till person men när det kommer till kritan så är det fortfarande äkta kärlek, hungern efter mer, saknaden efter den andra halvan, fruktan efter lögnernas synare, allt detta i en o samma person.. kan det verkligen vara möjligt? ja!

jag har en tro på att det är möjligt!

Inom kärlek, är ingenting omöjligt!

Jag lovar dig, jag har varit där en gång o jag ska banne mig dit igen!

tänker inte lämna den underbara men samtidigt den mest hungrande o påfrestande känsla man någonsin haftt!

Saknaden är för stor för att jag någonsin ska kunna glömma eller ens tänka tanken på att glömma!


Det är kärlek...

 

Av Emma - 18 april 2011 18:08

Igår mina kära små vänner hade jag en förjävla bra dag!

Jag kliver upp klockan 9. KLOCKAN 9 en söndags morgon, ist för typ 12,13,14 endast för att jag ska vara barnvakt!

Men då jag kliver upp får jag veta att min låtsas mamma inte riktigt har det förtroendet för mig att hon tror att jag kan klara av att göra en 8 årig flicka klar för kalas om hon skriver vad hon ska ha med sig för ytterkläder, så ist kliver hon upp 12.15 (hon jobbar natt) då lill syrran ska gå halv o det enda hon ska ha med sig förutom presenten är en jacka o stövlarna som hon har på sig!

sviken? tja, lite kanske...


Sen far jag o mamma på isgalan, en riktigt bra show måste jag säga!

Diggade en scen, dom skulle spela typ som balboa o då äre ett gäng hockey boys som kommer in o dansar xD skit kul!

Sen en annan scen så är dom som skottar o på slutet tar dom av sig under delen, vet inte om dom hade shorts eller kilt men vilket som så drog dom av sig det xD yeeee-hooo!


Sen for jag hem o Gabbe kom förbi, vi hade tänkt se på nån film eller två men nä du! där hade vi fel! Vi skulle nämligen stå och ösa vatten o bära ut hinkar fulla me vatten i 5-6 timmar! Den ni!

En helt vanlig jävla Söndag för oss! ... eller?

Aja, eftersom att jag var barfota så blev mina fötter jätte kalla o jag blev mer förkyld än jag redan var så valde jag att stanna hemma idag, kände mig inte alls nå pigg! O alla mina kläder som jag vanligtvis använder låg såklart på golvet så dom hänger just nu ute på altanräcket o håller på att torka!


Det var min Söndag! ni kan ju försöka slå det!

Ja just! jag somna inte förrän vid typ 4 på morgonen heller!

Ovido - Quiz & Flashcards