Never look back!

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Emma - 10 april 2011 23:01

Sådär, har pratat med finskarna, henna och emmi, riktigt trevliga tjejer!

har haft tur som inte fått nån blyg liten flicka :D utan dessa verkar var< gla o positiv till olika saker :D Skojj skojj!

Detta kan nog bli ganska bra! :D

Men som sagt, jag kmr nog aldrig mer festa dagen innan jag ska ha sånt här besök.. inte kul att va bakis o ta emot finskor på kvällen!  haha!

men nu ska jag ta o sova riktigt gott så ser vi hur det blir imorrn ;D


Av Emma - 10 april 2011 21:23

Jag hatar verkligen val!

Speciellt val då det är andra än bara jag inblandade,

det är bara så jobbigt, att liksom bestämma hur världen ska fortsätta snurra som

o väljer man fel så snurrar världen åt fel håll och allt blir bara fel!

finns inget som är som det ska eller borde va.

Allt går bara så snabbt och vet ni vad? det finns inte ett enda jävla skit du kan göra åt det!  Inte ett skit!!


 




Ovido - Quiz & Flashcards