Never look back!

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Emma - 16 april 2011 13:12

Jag vet att det är svårt, det är det även för mig!

jag vill bara göra valet o få det överstökat, men jag ville inte göra fel val

därför måste jag få ta min tid..

Jag vet att du är otålig men jag kan inte hjälpa det

jag har bara svårt att känna vad det är jag verkligen känner då

jag måste veta.

Vi har haft underbara tider! jag kommer aldrig glömma det

därför min kära vön komma du för alltid  vara inristat i mitt hjärta!

För du är den som hjälpt mig mest här i livet.. så jag måste veta, äre verkligen dags att släppa dig? visserligen kan det vara endast för att jag känner mig trygg med dig men varför skulle jag då sakna dig? o varje gång jag ser dig nu så är det nästan som så att jag inte skulle kunna gå fram till dig,, jag skulle bara göra bort mig.

Det är precis som det va. men räcker det?

jag vill som fortfarande inte hare som vi hade're..

Förlåt att jag måste ta sån tid på mig, men jag måste verkligen hitta mina känslor igen <3

Ovido - Quiz & Flashcards