Never look back!

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Emma - 21 april 2011 14:30

  Fick idag VG på matte och samhällskunskaps proven :D Hel jävla fucking underbart! OCH det kändes som att det gick väldigt bra på Svenska provet också, så jag hoppas verkligen jag får VG där också!

Men det här första gången som jag känner att jag verkligen vill satsa på skolan! :D

Så jag ska bli ett plugga :p nä men jag ska iaf satsa högre o då blire självklart som så att jag komma måste plugga mer ;)


Har iaf packat väskan, måste bara fixa handväskan men den jag vill ha me mig är hos mamma så det fixar jag sen ;)

Ska äta hos mamma ikv också så det ska bli mysigt :D sen drar vi te fjälls utan snö ;D haha!

Nu ska jag bara chilla tills vidare :D


  Köpte dessa brillor idag :D riktigt nöjd faktiskt :D   och såhär har jag sett ut idag :p ah, förutom brillerna på huvet då men xD

Ovido - Quiz & Flashcards