Never look back!

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Ni kan ju försöka slå det!

Av Emma - 18 april 2011 18:08

Igår mina kära små vänner hade jag en förjävla bra dag!

Jag kliver upp klockan 9. KLOCKAN 9 en söndags morgon, ist för typ 12,13,14 endast för att jag ska vara barnvakt!

Men då jag kliver upp får jag veta att min låtsas mamma inte riktigt har det förtroendet för mig att hon tror att jag kan klara av att göra en 8 årig flicka klar för kalas om hon skriver vad hon ska ha med sig för ytterkläder, så ist kliver hon upp 12.15 (hon jobbar natt) då lill syrran ska gå halv o det enda hon ska ha med sig förutom presenten är en jacka o stövlarna som hon har på sig!

sviken? tja, lite kanske...


Sen far jag o mamma på isgalan, en riktigt bra show måste jag säga!

Diggade en scen, dom skulle spela typ som balboa o då äre ett gäng hockey boys som kommer in o dansar xD skit kul!

Sen en annan scen så är dom som skottar o på slutet tar dom av sig under delen, vet inte om dom hade shorts eller kilt men vilket som så drog dom av sig det xD yeeee-hooo!


Sen for jag hem o Gabbe kom förbi, vi hade tänkt se på nån film eller två men nä du! där hade vi fel! Vi skulle nämligen stå och ösa vatten o bära ut hinkar fulla me vatten i 5-6 timmar! Den ni!

En helt vanlig jävla Söndag för oss! ... eller?

Aja, eftersom att jag var barfota så blev mina fötter jätte kalla o jag blev mer förkyld än jag redan var så valde jag att stanna hemma idag, kände mig inte alls nå pigg! O alla mina kläder som jag vanligtvis använder låg såklart på golvet så dom hänger just nu ute på altanräcket o håller på att torka!


Det var min Söndag! ni kan ju försöka slå det!

Ja just! jag somna inte förrän vid typ 4 på morgonen heller!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2014 22:56


Tillbaka på ruta ett.  Har flyttat hem till pappa igen. Fick Annas rum denna gång eftersom att pappa och Karin sover i mitt..  Så nu sitter jag här och funderar på om det är värt att fara och köpa en cola eller inte, det typ vattnas i munnen ef...

Av Emma - 29 januari 2014 01:51

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera men kan inget lova.. dock så blir det inte så mycket bilder har ju som sagt inga bilder på denna dator så tyvärr.. Har hållit på här hemma med lite städning, så har lyckas plocka på rummet och fått bort...

Av Emma - 20 januari 2014 22:40

Alltså jag måste skärpa mig! Gud så dålig jag blivit! Men det är som att man glömmer bort det.. mitt i all stress tänkte jag skriva men så kom jag på att just nu har jag ju ingen stress xD jag är ju arbetslös så jag har ju liksom hela dagarna fr...

Av Emma - 15 november 2013 15:31

Så var vi här igen! Nu är det fredag! och om 29min får jag rulla bilen hemåt. förutom just den detaljen att jag ska fara till mor en sväng idag! :D ska se om jag lämnade nå julgrejjer där som vi kan använda i lägenheten, spara spara spara ;) Nej ...

Av Emma - 4 november 2013 19:46

ilskan. ångesten.  besvikelsen. sårad. jag vill gå fram till han och säga hur illa jag tycker om honom. ge han en käftsmäll rakt på. sparka honom tills han ligger ner och bara skyddar sig. men så snäll som jag är så göra jag inte det. och...

Ovido - Quiz & Flashcards