Never look back!

Alla inlägg under april 2011

Av Emma - 9 april 2011 15:31

Ja, nu ha jag legat i sängen stort sett hela dagen! :D

men nu ha jag börjat tveka på kläderna jag bestämt för kvällen, tänk om det är för snyggt? :p jag mena, jag vill inte klä upp mig oså äre typ ingen annan som gjort det :p hehe..

så jag funderar på att ta jeans ist för strumpbyxor o kjol, men jag får, kan ju duscha först iaf :p haha!

vilket jag ska göra om nån halvtimme eller två :p

Onödigt inlägg jag vet!

men bättre än inget väl? ;D

Hare!


Av Emma - 8 april 2011 16:57

Fick sluta kvart i 12 idag :D Awsome!!

Så virrade jag runt på stan en sväng me eve o peter pan, sen stack jag hem till morsan där det va lugnt o skönt! Ensam hemma där :D

Oså kom Andreas förbi en sväng så vi kollade på beck o snackade lite, sen så fick jag skjuts hem te farsan o nu sitter jag här i sängen o väntar på att han ska komma hem så vi kan sticka te stan, skulle hjälpa han me nånting :)

Sen ikv så blire väl att inte göra ett skit..

rolig fredag, jo tack jag vet!

men men, sånna måste man också ha! kanske egentligen är ganska bra, så jag kan får ordning på mina tankar o all sån skit!


Men ja. Kul inlägg detta va då.. eller? xD

Av Emma - 7 april 2011 15:59

Det är fest om två dagar o jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig! :S

Någon  snäll själ som kan komma me förslag?


Livet fortsätter trots att det är svårt

Bara för att det inte går min väg betyder det inte att det inte går

Jag vet jag kan klara detta, men bara me dig vid min sida

Du vet, du är den enda

jag vet inte vart det gick fel

men någonstans föll jag

nu måste jag bara ta mig

men älskling snälla

räck mig din hand.. <3


 

Av Emma - 6 april 2011 21:59

Jag vet allt jag sagt

jag vet allt jag känner

men baby jag vill inte tappa dig..


Du är trots allt den som fått mig fötter

den som hjälpte mig när jag hade det jobbigt

du är den som fick mig att börja leva igen.. 


Tack!

 

Av Emma - 5 april 2011 22:57

Jag känner hur jag faller

känner vattnet på min kropp

men inte smärtan

känner kylan

men fryser inte..

Känner bara hur vattned tränger

in i lungorna och hur jag sakta sjunker..


 

 

Av Emma - 5 april 2011 22:31


 

Feeling broken
Barely holding on
But there’s just something so strong
Somewhere inside me
And I am down but I’ll get up again
Don’t count me out just yet


I’ve been brought down to my knees
And I’ve been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I’ll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven’t seen the last of me
You haven’t seen the last of me


They can say that
I won’t stay around
But I’m gonna stand my ground
You’re not gonna stop me
You don’t know me
You don’t know who I am
Don’t count me out so fast


I’ve been brought down to my knees
And I’ve been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I’ll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven’t seen the last of me


There will be no fade out
This is not the end
I’m down now
But i’ll be standing tall again
Times are hard but
I was built tough
I’m gonna show you all what I’m made of


I’ve been brought down to my knees
And I’ve been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I’ll be back
Back on my feet
This is far from over
I am far from over
You haven’t seen the last of me


No no
I’m not going nowhere
I’m staying right here
Oh no
You won’t see me begging
I’m not taking my bow
Can’t stop me
It’s not the end
You haven’t seen the last of me
Oh no
You haven’t seen the last of me
You haven’t seen the last of me

Av Emma - 3 april 2011 00:07

Ja, denna vecka ha jag faktiskt varit duktig!

Jag har burit in ve hos pappa 2 eller 3ggr utan att han bad mig och en då han bad mig, sen så ha tatt me Axel på en konsert, jag har hjälpt mamma att städa lite grann OCH jag har lyckats att inte klösa bort nånting av brännsårs skorpan!

Det är fan i mig bra jobbat av mig asså.. fyfan   

Juste.. Jag har pluggat också, på en lördag dessutom.

En skol less unge som sällan pluggar tidigare en kvällen innan prov/inlämning har pluggat en LÖRDAG!! o då ha jag pluggat både historia OCH matte. Helt jävla fucnking unbelievable   


Så.. som farsan säger; Duktig flicka.. meeeen lat!   


Nä gott folk, nu ska jag ta o mysa lite me Axel, kanske framför en film om vi orkar o sen lär vi somna. Iaf jag :)


Natti Natti :)  

Ovido - Quiz & Flashcards