Never look back!

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Emma - 28 juni 2010 16:32

Så då ha man precis avklarat.

O idag så hade vi vatten krig :p Det va kanke 10 barn som var me o alla hade var sin vatten pistol medans jag bara hade en vanlig liten  liten cola flaska o när jag sprang ut så kassta jag vatten me den på så många som möjligt, men sen då den tagit slut så började alla spruta vatten på mig :( så jag sprang typ för livet o skrek xD haha

nä men as kul!

   Jag för typ nåt år sen eller nåt :p

Av Emma - 28 juni 2010 16:32

Så då ha man precis avklarat.

O idag så hade vi vatten krig :p Det va kanke 10 barn som var me o alla hade var sin vatten pistol medans jag bara hade en vanlig liten  liten cola flaska o när jag sprang ut så kassta jag vatten me den på så många som möjligt, men sen då den tagit slut så började alla spruta vatten på mig :( så jag sprang typ för livet o skrek xD haha

nä men as kul!

   Jag för typ nåt år sen eller nåt :p

Ovido - Quiz & Flashcards