Never look back!

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Emma - 22 juni 2010 18:17

Jag vill hitta på en överraskbning som jag ska göra för Axel men jag vet inte vad :S Det är så svårt att komma på nåt att göra då man inte ha nå pengar :S

Jag har funderat på att bara skriva nån fin dikt eller nåt till han men det kanske är töntigt? :s jag vill ju inte att han ska tycka att jag är världens tönt för nåt eller så.. visserligen så vet jag att han gillar mig ändå, jag vill ju att han ska tycka om det jag görö för han o inte tänka: Fan vilken tönt asså :S

Usch, är så osäker på mig själv, ibland önskar jag bara att jag inte är som jag är, Blyg, osäker, flummig... usch... nä! det gillar vi inte!

Men samtidigt hade Axel kanske inte blivit kär i mig om jag inte varit som jag är så det är väl iofs bra!

Av Emma - 22 juni 2010 18:02

I lördags hade jag tydligen lovat Axel att jag skulle ha klänning på mig i helgen så.. ja.. jag ska ha klänning x) jag ska ha en vit klänning oså ska jag väl försöka fixa hret p nt fint sätt men vette fan hur :p.. ser väl hur det blir :)


Idag så vare inga barn alls på förmiddagen så vi hade ganska så tråkigt :p men på eftermiddagen kom det några o då gjorde vi en tipsslinga som dom fick göra o vinnaren fick ett pris, sen körde vi nå omgångar twister :p



Ovido - Quiz & Flashcards