Never look back!

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Emma - 23 juni 2010 16:39

Ja Idag så har vi typ bara suttit o spelat kort o uno. På förmiddagen var det två barn o på efter middagen var det typ fyra men dom var bara där i typ 5 min :p

Så egentligen betala kommunen mig för att göra ingenting :p hah. Lätt förtjänta pengar men det gillar jag :D


Efter att vi hade ätit lunch så gick jag o Emelie till kiosken för hon skulle köpa godis o så snäll som hon var så fick jag en klubba av hon :D O jag fick äta den för Axel också :D så jag blev glad då :p

Sen gick vi till lekparken för att vänta på att nå barn skulle komma men som aldrig kom :p Så jag la mig ner o somnade, riktigt skönt måste jag erkänna.

Sen när vi väl slutat så gick jag ner till stan för att konstatera att bussen inte gick förrän fyra. KUL! Så jag fick vänta i typ en timme. Jah!


Men hare!

Ovido - Quiz & Flashcards