Never look back!

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Emma - 9 juni 2010 20:53

hejsan.

Jag tror jag håller på att bli sjuk, känns inte speciellt kul. Jag ska ju som börja jobba på måndag så då måste jag ju vara frisk!


Igår vare nå klasskompisar som blev sur på mig o en annan för att vi inte sagt att det va sovmorgon då det stog det på schemat + att vår lärare sa det på fredagen. Så när jag o den andra kom dit så fråga dom varför ingen sagt att vi hade sovmorgon. Vi ba: jamen det står ju på schemat o sen sa vår lärare det i fredags.

Då blev som sur.

men men. inte mitt problem om dom vill ösla tid på att vara sur på oss för nånting som är deras fel. det är deras energi som går åt så vafan.


Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt. typ skola o sen stan en sväng sen hem.

hare bra!

Ovido - Quiz & Flashcards