Never look back!

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Emma - 3 juni 2010 20:39

Idag hare också varit en helt värdelös dag! vi har inte gjort nåt nyttigt alls, tyck vi hade kunnat fp va ledig idag :p  Men  icke de inte :p

Efter skolan gick jag på stan för att träffa axel, ted o per, sen gick vi till sliperiet o bara satt där o typ chillade.. eller ja chilla o chilla, pers flickvän hade kommit dit så han satt väl me henne men per o ted lät dom aldrig vara ifred för dom jävlades så mkt me han :p sen när ted o axel gick ut för att röka bad per mig att säga åt som att sluta :p haha. fsat efter han sagt somnade jag o vaknde när som kom in för det skrek axel...


Känner mig inte alls pigg, idag har jag somnat sammanlagt 4 ggr innan jag kom hem, fast jag sov väl inte riktigt länge varje gång men jag sov iaf. O ett tag trodde axel att jag hade feber :p men nej, det ha jag bestämt att jag inte tänker ha!

Ovido - Quiz & Flashcards