Never look back!

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Emma - 26 maj 2010 22:44

Så då är snart denna dag avklarad men den va inte helt dåligt, det va mest skolan som sög :p

Iaf, när jag då hade slutat så gick jag ner på stan o köpte en present till Tomas (min låtsas pappa) han fyllde år i lördags o jag hade inte köpt en present så då gjorde jag det då :) Sen gick jag ner på torget o där mötte jag Gabbe. Som jag i fredags hade bråkat me på en fest, det va inte så kul men inget att göra om saken :p och jag hadee då bestämt att jag skulle sluta vara me han men idag kunde jag ändå inte låta bli att prata me han o när vi hade gått o satt oss på nån stolar i en park så började vi prata om hans o mitt förflutna o vi insåg att vi inte kan bli vänner förrän om ett tag eftersom att jag inte kan förlåta han för vad han gjort mot mig. Förlåt att jag inte säger vad han gjort men det är lite för personligt... iaf så konstatera vi att han har tagit steget till att påbörja vår vänskap nu måste bara jag komma över allt, vilket kan ta ett tag...

Och självklart så tränar jag med honom så jag var lite orolig för hur det skulle bli på träningen då jag sagt att vi inte kan vara vänner, för även om vi inte kan vara vänner på fritiden vill jag liksom ändå ha kvar sammanhållningen där!

Men det gick väldigt bra, det va som förut o allt :) no problem at all.


Och nu sitter jag här och funderar på om jag inte ska gå o ta  ett glas juice :p haha. Hare gött!


*-* Blomman

Av Emma - 26 maj 2010 14:15

Just nu sitter jag på datakunskap och ska göra några uppgifter som jag egentligen absolut inte vill, men vad ska man göra?

Och hela denna dag känns som att den har gått åt helvete! först när kommer till skolan på morgon o tror att man ska ha engelska så får man veta att det är en som ska göra det muntliga nationella så vi andra får ledigt i en timme. o den timmen hade man kunnat legat hemma i sängen o sovit! 

Sen nästa lektion fattar jag inte uppgiften som vi fick igår, och det är typ ingen som fattar heller så jag o min lärare börjar en diskussion som inte kommer nån vart för att fattar inte hur jag menar och lyssnart inte så hon kan fatta, det är lite irriterande. jag diskuterar med henne var och varann lektion jag har med hon.

och sen på klassråd så blire som vanligt bara en massa snack o vi kommer typ aldrig fram till nåt vettigt. På matten sov jag genomgången sen gjorde jag ett prov o gick därefter, o nu sitter jag här, o är jävligt irriterad o less!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards