Never look back!

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Emma - 24 maj 2010 20:36

Så då hr jg väl gjort bloggen så att den ser helt okej ut... men nog om det, nu sk jg berätta lite om mitt liv o vem jag är, så kanske det blir lite lättare att följa min blogg.


Så, jag är då en tjej som är 16 snart 17, jag går första året barn o fritid, ska börja i 2:an inriktning mot fritid. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med då jag blir äldre, jag har haft några funderingar på advokat men jag vet inte, det är ganska lång utbildning så.

Jag har en pojkvän som heter Axel, han är 1 år äldre än mig så han ska då alltså fylla 18 år i år.

Jag tränar taekwondo som jag gjort i ett antal år vet faktiskt inte hur länge men om jag skulle gissa så kanske 5,6 år, jag har första blått i det, förutom det så gillar jag att vara me kompisar o såklart att vara me axel! :D

jag är en tjej som har humnor men om den är bra eller dålig vet jag inte, o det beror på vem man frågar vad den svarar :p själv tkr jag att den är lite små crazy :p Jag har skilda  föräldrar, dom har varit skild asen jag var tre år o idag har jag inga som helst problem med det. Båda två har gift om sig o pappa har skaffat tre andra barn me sin fru karin, o mamma ett annat barn me sin mn tomas, men min mamma o pappa fick två barn tsm, jag o min storasyrra anna.


nä nu ska jag inte babbla på så mkt mer om mig utan ni får väl fortsätta läsa om

ni vill veta mer om mig o mina tankar :) hare gött!


Blomman!

Ny

Av Emma - 24 maj 2010 20:12

Hejsan, jag är ny med att blogga.

jag har väl inte varit så förtjust med allt som har med blogga att göra men jag har nu valt att skaffa en själv, o då kan man ju undra varför? jo, för jag kände att jag ville dela med mig om min tankar o mitt liv o ni får mer än gärna skriva o kommentera det jag skriver. om ni tkr att nånting är fel eller att ni inte håller me så är det bara skriva, jag respekterar andras åsikter och jag tkr det är intressant att höra vad andra har att säga :)... men hare så bra tills nästa gång skriver, vilket lär bli ganska snart då jag tänkt berätta om mig själv o lite om mitt liv :p

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards