Never look back!

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Emma - 4 september 2012 20:19

 

Lill brorsan vet ni, men jävla nice brud! <3

       

och nej! jag kan inte vara normal idag! 


var på wayne's me bror Emelie, hade as trevligt! flummig som fan... hihhi ;D

Så sen gick vi typ runt och fjantade oss i en timme. och sen skilldes vi en en gång åt :( 

men tur vi snart ska ses igen.. vilket jag bestämt! :D 

hehehehehhehhe... 

nej alltså. 

Nej! jag är inte normal idag, går inte! omöjligt! impossible! KIM POSSIBLE! 

ahahahah, hon va rolig! xD

 

eeehh.. ja.. ni ser ju! 



Av Emma - 4 september 2012 10:18

Nyss vaknat, vet däremot inte om jag sovit klart för jag är fortfarande trött. 

men jag har lite saker att göra här hos pappa innan jag far till mamma, och jag tänkte att det skulle vara klart innan tre, för då ska jag träffa brur på stan :D 

så ser väl hur det går med allt det andra ;) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards