Never look back!

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Emma - 1 september 2012 16:27

nu blir det stugsista i mösjön! :D 


Av Emma - 1 september 2012 15:01

Efter en skakande rädsla inom mig, 

känslan av att någon övervakar mig än vad jag gör är oerhört påfrestande! 

vågar inte gå från fåtöljen, vågar inte släcka en enda lampa, vågar inte ens se en film eller lyssna på musik för då är jag rädd att jag inte hör om någon skulle komma in.

Trots att alla dörrar är låsta. 

Den rädslan är så påfrestande. 


och jag kan inte sluta skaka förrän jag har nån som håller om mig.. 

Av Emma - 1 september 2012 15:01

Efter en skakande rädsla inom mig, 

känslan av att någon övervakar mig än vad jag gör är oerhört påfrestande! 

vågar inte gå från fåtöljen, vågar inte släcka en enda lampa, vågar inte ens se en film eller lyssna på musik för då är jag rädd att jag inte hör om någon skulle komma in.

Trots att alla dörrar är låsta. 

Den rädslan är så påfrestande. 


och jag kan inte sluta skaka förrän jag har nån som håller om mig.. 

Ovido - Quiz & Flashcards